ساعت مردانه کورنو پورشه استیل مشکی-رزگلد صفحه مشکی

محصول جدید

پورش دیزاین مردانه 

مشخصات

نوع موتورکورنوراف
منبع تغذیهباتری
مقاومت در برابر آبدر حد شستشوی دست
شیشه مقاوم خشدارد
رنگ بندمشکی
رنگ صفحهمشکی
رنگ قابرزگلد-مشکی
شکل قابگرد
جنس قاباستیل
جنس بنداستیل
نوع قفلکیلیپسی

توضیحات

Porsche Design یک شرکت مطرح آلمانی در زمینه طراحی می باشد که در حوزه های پوشاک،ساعت،عینک،عطر و انواع دیگر اکسسوری های لوکس فعالیت دارد که در سال 1972 توسط الکساندر پورشه تاسیس شد.

در طراحی های ساعت پورشه،لوکس به ترکیبی از طراحی کلاس اول،قابلیت های نوآوری،مهارت کامل و بالاترین کیفیت مدل با هدف همراهی برای زندگی گفته می شود.

ساعت پورشه دیزاین را می توان ترکیبی از به کارگیری مواد اولیه اعلاء با طراحی بدیع و نوآورانه در کنار تولید و ساخت بی عیب و نقص دانست.

ساعت مچی پورشه دیزاین به عنوان یکی از زمینه های فعالیت این کمپانی توانسته به یکی از برندهای معتبر و پیشتاز در بازار خرید ساعت مچی مردانه تبدیل شود.

استفاده از تم رنگی مشکی رزگلد در کنار بند استیل درجه یک و موتور کورنوگراف با کیفیت،سبب خلق یکی از مدل های محبوب و زیبای Porsche Design شده است.

خرید ساعت مچی که دارای شاخصه های یک اکسسوری لاکچری باشد،همیشه یک دغدغه برای افراد لوکس پسند به حساب می آمده که پورشه دیزاین توانسته با طراحی های خاص و منحصر به فرد خود،تمامی توقعات را برآورده کند.

ساعت Porsche Design به سبب تنوع بالا و در برداشتن مدل هایی متناسب با طیف های مختلف سلایق،خود را به یکی از اولویت های اول خرید ساعت افراد مبدل کرده است.

پورشه دیزاین جوایز مختلف و ارزنده ای را به سبب طراحی های متفاوت و منحصر به فرد خود کسب کرده است که به همین موجب،پورشه دیزاین به یکی از سرآمدان بازار خرید ساعت تبدیل شده است.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است.

محصولات مرتبط

سایر ویژگی‌ها

نوع موتورکورنوراف
منبع تغذیهباتری
مقاومت در برابر آبدر حد شستشوی دست
شیشه مقاوم خش
رنگ بندمشکی
رنگ صفحهمشکی
رنگ قابرزگلد-مشکی
شکل قابگرد
جنس قاباستیل
جنس بنداستیل
نوع قفلکیلیپسی