آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان در خرید اینترنتی و غیر حضوری همواره از الویتهای ما در گروه واچ سنتر بوده است و ما در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. اما با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند و نیاز به عودت کالا داشته باشند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت واچ سنتر دارای گارانتی (گارانتی یکساله رنگ و کارکرد موتور ) میباشد و مشمول ۷۲ ساعت مهلت تست و بازگشت کالا میشوند.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷۲ ساعته این مهلت نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- اشکالهای فنی وظاهری مانند شکستگی، خط و خش و ... که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد، شامل ضمانت برگشت نمیشود.
-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، تلگرام یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
مغایرتهای ساعت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات ظاهری ، پس باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .( از حالت اورجینالیا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.)
-محصولی که دارای اشکال و یا ایراد فنی میباشد، باید حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به سراد برگشت داده شود.
* اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان ما تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ ما بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، تفاوت به حساب مشتری واریز میشود.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط واچ سنتر، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
*اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
-اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشهای و شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۳۷۱۵۷ اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷۲ ساعت، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید .
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا به هیچ عنوان استفاده نشده باشد ، در شرایط اولیه خود (پلمپ )باشد ، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۷۳۷۱۵۷ تماس بگیرید.
- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
- یا در تلگرام و اینستاگرام به ایدی @watchcenter ، پیام ارسال کنید.